Veihjelp

Vi tilbyr omfattende veihjelp tilpasset dine behov. Hvis du skulle få problemer underveis, kommer vi deg alltid til unnsetning. Veihjelp er gratis så lenge nybilgarantien gjelder, og kan utvides med serviceavtaler.

    
Mekanikere smiler til kamera

EN MEKANIKER ER ALLTID TILGJENGELIG

Hvis du har punktert, kjørt bilen tom for strøm eller mistet nøklene, vil en av våre høyt kvalifiserte mekanikere hjelpe deg, uansett hvor du er. Trenger bilen ytterligere hjelp, tauer vi den til nærmeste verksted.

Rød Fiat står parkert ved vannet, sett fra siden

DU ER ALLTID SIKRET BIL

Må bilen din på verksted, får du lånebil så lenge verkstedoppholdet varer (på visse vilkår). Oppstår problemet mens du er på reise, dekker vi utgiftene slik at du kommer deg videre, enten du trenger drosje til stasjonen eller leiebil til den videre kjøreturen*.

*Se bilens garanti- og servicehåndbok for informasjon om vilkårene for de ulike tjenestene som tilbys..

Smilende ung kvinne

TRYGG HJEMREISE

Hvis bilen får driftsstans langt hjemmefra*, frakter vi deg og reisefølget ditt trygt hjem igjen*. Dette inkluderer kostnader for hotell hvis dere må overnatte, og reisen tilbake når du skal hente bilen. Vi kan også dekke utgiftene* for å frakte bilen hjem til deg på et senere tidspunkt.

*Se bilens garanti- og servicehåndbok for informasjon om vilkårene for de ulike tjenestene som tilbys.

Grå Fiat kjører i byen sett skrått bakfra

SARA – TJENESTEAKTIVERT VEIHJELP

SARA er en gratis ettårig veihjelpstjeneste som gjelder 24 timer i døgnet, 365 dager i året, i hele Europa. Dette gir deg trygghet på veien, uansett hvor du legger ruten. Produktet gjelder alle Fiat-modeller på opptil 15 år og inngår gratis som en del av tjenestene fra nettverket for autoriserte Fiat-verksteder.*

*Gjelder kun deltakende forhandlere.

Ung kvinne sitter i brun sofa med en gul smarttelefon

TELEFONNUMMER

I de fleste europeiske land* kan du ringe Fiat på telefonnummer* :
00 800 3428 0000

*Kostnadene kan variere alt etter om du ringer fra utlandet eller fra en mobiltelefon.

Rød Fiat kjører i byen sett skrått forfra

 FIAT ULYKKESHJELP

Ta kontakt med Mopar Accident Support Service først, hvis du har vært utsatt for en ulykke, også før du kontakter forsikringsselskapet. Vi setter deg i kontakt med en av våre medarbeidere som er tilgjengelige hele døgnet, hele uken. Her vil du få den hjelpen du trenger inntil bilen er på veien igjen. Vi sørger for at bilen repareres i vårt nettverk og at det benyttes originale Mopar-deler, og gir deg også 5 års reparasjonsgaranti (avhenger av land).

INFORMASJON

*Husk å sjekke bilens garanti- og servicehåndbok slik at du alltid har fullstendige vilkår og betingelser tilgjengelig for de tjenestene som tilbys.

Frihet

MOBILT VERKSTED

Ved bilhavari vil en av våre medarbeidere møte deg på stedet for å forsøke å få bilen i gang igjen.

TAUING

Er det ikke mulig å få bilen i gang igjen, vil en redningsbil taue den til nærmeste forhandler eller verksted.

LÅNEBIL

Vi gir deg lånebil så lenge bilen er ute av drift (opptil fire dager).

TRANSPORTKOSTNADER

Vi dekker alle transportkostnader (drosje og andre transportmidler) så lenge bilen er ute av drift*.

DU KAN DRA HJEM IGJEN ELLER FORTSETTE REISEN

Hvis du opplever bilhavari mens du er på reise, dekkes kostnadene for hjemreisen eller den videre turen (med tog eller fly).

HOTELLOVERNATTING

Vi dekker dessuten hotellovernatting på stedet inntil bilen er kjørbar igjen*.

HENTE REPARERT BIL

Vi dekker reisekostnadene dine når du skal hente den reparerte bilen*.

TRANSPORT AV BIL SOM IKKE ER REPARERT

Blir bilen din stående i utlandet i mer enn fem dager, vil vi transportere den rett hjem til deg eller til et verksted i nærheten hvor den bil bli reparert.

INFORMASJONSTJENESTE

All informasjon samlet på ett sted, for eksempel åpningstidene til din lokale forhandler.

*Du finner informasjon om transportmetoder, betingelser og begrensninger i garantiheftet og i serviceavtalen.